ללחוץ כאן לעשות שיתוף בוואטסאפ ללחוץ כאן להתקשר אלינו
שגרו אותי
שגרו אותי

פיצוץ של מכירות ב-30 הימים הבאים עם פרסום בפייסבוק

1.8  מיליארד אנשים נכנסים לפייסבוק מספר פעמים כל יום. קמפיין מוצלח יביא לך לקוחות חדשים ומתעניינים במהירות האור.

לידים, לידים, לידים!
העסק שלכם זקוק לדלק ופייסבוק היא באר הנפט

עם כמעט 2.5 מיליארד משתמשים רשומים, יותר ממיליארד כניסות בכל יום, ארבעה מיליארד לייקים בערך שממריאים לחלל הפיד ושהות ממוצעת של שעה לכל גולש, פייסבוק היא הפלטפורמה שעסקים שרוצים להמריא – חייבים להיות נוכחים בה. העניין הוא – שכדי לגדול, כדאי לדעת מה עושים. אחרת, סתם תישארו דבוקים לכן השיגור ותפסידו המון לקוחות למתחרים.

 

מצאו לקוחות חדשים שיאהבו את מה שהעסק שלכם מציע

פייסבוק אוהבת את לקוחותיה – מרוצים, ולכן מציעה להם כמויות של אפשרויות דרכן ניתן להגיע בדיוק של לייזר מונחה, בול לקהל היעד, וללוות אותו בקלות וביעילות משלב ההיכרות ועד שלב הרכישה.

אפשר יהיה למצוא את לקוחותיכם לפי גיל, אזור מגורים (או תיירים שמבקרים במקום), מגדר, תחומי עניין, מעורבותם בפוסטים או בעמודים מסוימים ועוד אינסוף-ומעבר-לו של קריטריונים.

תוכלו גם להגיע לאלו שעדיין לא יודעים שהם צריכים אתכם, הרבה לפני שמותגים אחרים בתחומכם עושים זאת.

מרוב כל הטוב הזה, קל לקבל ורטיגו. אתם לא לבד, אנחנו כאן לעזור.

מה אנחנו מציעים? יש כאן צוות של אסטרטגים מיומנים, שיודעים לראות עד האופק, לנווט בין כוכבים ולבנות את הדבר הגדול הבא, עוד לפני שהוא יודע שהוא כזה. עבודה משותפת, מותאמת לדרישות המותג שלכם, תהפוך את הקמפיין שלכם להרבה יותר רווחי ומדויק.

תכינו לי בחינם
תכנית פרסום דיגיטלית בשווי 1,000 ₪

תאם בחינם שיחת ייעוץ אסטרטגי שתגדיל את כמות הלידים והמכירות שלך.
זהו צעד קטן לך, צעד ענק לעסק שלך.

בואו נדבר על תוכניות גדולות:

צעד נכון לקמפיין, צעד
ענק לתקציב שלכם
צעד נכון לקמפיין, צעד ענק

לתקציב שלכם

איש חכם אמר "לפעמים אני מצליח, לפעמים אני לומד."

אנחנו אומרים – כן, אבל זה יכול להיות וואחד שיעור יקר.

מערכת הפילוח של פייסבוק יכולה לעשות את ההבדל בין קמפיין שמניב תוצאות, מתעניינים, לקוחות ורכישות, לבין תהליך לימוד שיעלה לא מעט כסף.

עבודה נכונה עם מסגרת תקציב, אומרת להשתמש בכל הכלים שפייסבוק מעמידה לרשותכם: בין אם על ידי מציאת המקומות בהם קהל היעד שלכם מסתובב – גאוגרפית או וירטואלית, באמצעות תחומי העניין שלו והעמודים אותם הוא אוהד; בין אם באיתור אנשים שיכולים להפוך לקהל היעד שלכם מכיוון שהם חולקים מאפיינים דומים לקהל הקיים (Lookalike); ובין אם ביצירת הצעות מותאמות אישית לקהל שכבר מכיר את המותג שלכם, רכש מכם בעבר או הביע עניין בתכנים שלכם. אבל העבודה שלנו לא מסתיימת שם.

אחרי שבנינו את אפיון קהל היעד, הגדרנו מטרות ויצרנו קמפיין על-חלל, מגיע שלב הניווט, להלן: אופטימיזציה.

מה זה אומר? נגיד, קהל היעד שלכם מורכב מ-X אנשים. פייסבוק עתידה לחשוף את הקמפיין שלכם לחלק קטן מאותו ה-X כי ככה זה עובד. הגדרה נכונה של מטרות הקמפיין תגרום לזה שאלו שייחשפו, ממש ירצו לפעול באופן שבו גם אתם תרצו שיפעלו – הם יכולים לרצות לקנות, להירשם, לבקר באתר או להתקשר ולהזמין.

עבודה עם אנשים שיודעים מה הם עושים (נגיד, אנחנו), תוכל לגרום לכך שהמוצר או המותג שלכם ייחשף לאנשים בדיוק במידה שתגרום להם להתעניין ולרכוש, ולא לעבור את הקו הדק הזה של "עיוורון הפרסומות" (מה שקורה לאנשים שרואים את אותו קמפיין שוב ושוב, עד שפשוט מפסיקים לראות אותו). ככה שלא תמשיכו לטוס על ניוטרל בעוד התקציב יורד ויורד. באופן הזה, השקעה של X תקציב, תוכל להפוך ל-Y-Y-Y כמות של לקוחות חדשים, שיביאו לרווח של פי שניים ויותר מסכום ההשקעה הראשוני שלכם. התקציב שלכם שווה הרבה יותר כסף בידיים שלנו.

תתכוננו לפזר אבק כוכבים לכולם!

דוגמאות מתוך עבודות פרסום בפייסבוק

המלצות מכדור הארץ

״בתור אחד שמתעסק המון בשיווק וקידום של העסק שלו, הייתי ממליץ לכם לקחת את ווביק בתור שותפים להצלחה שלכם ולראות את התוצאות בעצמכם.״

אסי גורן בעלים ומנכ"ל דומינטור

play
play
person image
company logo
person image
company logo
person image
company logo
person image
company logo

שוגרו בהצלחה

שוגרו בהצלחה

תמונה דקורטיבית

    מעוניין לשגר את העסק שלך?

    השאר פרטים ונחזור אליך במהירות האור



    גלילה למעלה