בחזרה לעתיד! מפגינים נוכחות מקבלים אהדה
קפסולת זמן: כשעסקים רצו להפגין נוכחות, אי שם לפני מי זוכר בכלל, הם היו לוקחים להם איזו בוקסה ב"דפי זהב", מאמינים מכל הלב לסלוגן "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". ככל שהעסק היה מבוסס יותר, ככה יכול היה להרשות לעצמו בוקסה מרשימה יותר, תוך שהוא מייצר מוניטין שמעיף ניצוצות של הצלחה לכל עבר. הרבה חלב זרם בשביל החלב מאז, ולקוחות כבר הבינו שלא כל הדפים – זהב הם.
קפיצה להווה: האינסטגרם הוא המקום בו אנשים מחפשים להסתכל על העסק "בלבן של העיניים", תוך שהם מקבלים החלטות קונקרטיות על רכישה על סמך פוסטים, סטוריז וקמפיינים שעפו אצלם בפיד.
רוצים סטורי עם סוף טוב?
פרסמו באינסטגרם
יש כמה נתונים שכדאי שתכירו – מעל 200 מיליון צרכני תוכן אינסטגרמי, מבקרים בפרופיל עסקי אחד לפחות בכל יום. אלו יכולים להיות אתם. בין הסטוריז הנצפים – שליש מגיעים ממותגים. יש לכם מוצר או שירות? רוצים שהעולם יכיר אותו? מעל ל-60% ממשתמשי האינסטגרם מעדכנים שככה זה קורה, החשיפה שלהם למוצרים. יותר מזה, מעל ל-70% עדכנו שהם רכשו משהו אחרי שראו אותו באינסטגרם.
לצד השימוש בתגיות ("האשטגים") שמעלה את החשיפה האורגנית של המותג, אינסטגרם מציעה ללקוחותיה העסקיים מערכת פרסום ידידותית, ממוקדת ומקצועית ביותר, ששימוש נכון בה יכול להפוך קהל יעד לקהל סופר-מעורב, ומשם – במהירות האור – ללקוחות, למתעניינים ולנרשמים.
תכינו לי בחינם
תכנית פרסום דיגיטלית בשווי 1,000 ₪
תאם בחינם שיחת ייעוץ אסטרטגי שתגדיל את כמות הלידים והמכירות שלך.
זהו צעד קטן לך, צעד ענק לעסק שלך.
אז ככה זה יכול לעבוד:
סוקרים את השטח
תוכלו לבחור בין מודעות תמונה שישתלבו במראה המוכר של הפלטפורמה, מודעות שירוצו בסטוריז שלכם, מודעות סרטונים שיספרו את סיפור המותג שלכם בהרחבה, ועוד.
תוכלו להגיע לקהל שכבר מכיר אתכם, או לקהל שפשוט משוטט לו בין תחומי העניין שלו, נכון להכיר פרופילים ומותגים חדשים.
אותנטיות זה שם המשחק, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את הקול הייחודי ואופי הקמפיין המתאים לכם.
מתכננים אסטרטגיה
השלב הבא יהיה מחשבה על התקציב שעומד לרשותכם, ועל הפריסה המדויקת ביותר שלו לכל אורך הקמפיין.
יוצאים לדרך
הקהל שלכם, עבר הווה ועתיד
תוכלו להגיע לאנשים שנמצאים בסביבת החנות, המסעדה או המלון שלכם; תוכלו לבחור אם לפנות לגברים ממאדים או לנשים מנוגה; אנשים עם תחומי עניין דומים, משיקים או מתאימים, שמכירים את המתחרים שלכם או את שיתופי הפעולה שלכם - יוכלו להכיר עכשיו גם אתכם.
יצירתיות פורצת דרך
בניה נכונה של קמפיין, היא לא רק לבחור את התמונה הטובה ביותר שתשרת את המותג, העסק, המקום או השירות שלכם. היא גם למצוא את הדרך הקריאייטיבית ביותר להפוך את אלו שיחשפו לקמפיין שלכם - למעורבים, ומכאן גם לשגרירים של המסר שלכם. נוכל לחשוב על פעילות אינסטגרם שתטיס אתכם למעלה, או להשתמש בכל האמצעים האינטרקטיביים שיצרו שם בפלטפורמה, כדי שמותגים יוכלו לתקשר ישירות ומיידית עם הקהל שלהם.
ולסיכום, גם אם המותג שלכם עדיין מחכה שהעולם יגלה אותו, אינסטגרם הוא המקום בו מותגים בכל קנה מידה, יכולים להפוך לכוכבי-על!
מגיעים ביחד לפסגה ומביטים קדימה
דוגמאות מעבודות אינסטגרם
המלצות מכדור הארץ
״בתור אחד שמתעסק המון בשיווק וקידום של העסק שלו, הייתי ממליץ לכם לקחת את ווביק בתור שותפים להצלחה שלכם ולראות את התוצאות בעצמכם.״
אסי גורן בעלים ומנכ"ל דומינטור