להיות נוכחים במקום בו
עסקים עושים עסקים
כאשר נוסדה הרשת החברתית-עסקית, לינקדאין, בשנת 2002, היא התמקדה בעיקר ביצירת פלטפורמה לנטוורקינג, לגיוס משאבי אנוש ולפיתוח הקריירה. ככה עבר עליה העשור הראשון לקיומה. אך ככל שפייסבוק התקדמה, גדלה והתעצמה, האנשים בלינקדאין הבינו כי עסקים עושים עם אנשים, ואנשים זקוקים לקשר קצת יותר עמוק מהחלפת קורות חיים וכרטיסי ביקור.
מאז שדרוג הממשק, לינקדאין עברה "קפיצת גדילה", וכיום חברים בה מעל ל-700 מיליון משתמשים בכל רחבי העולם. בישראל לבדה, נוכחים בה מעל למיליון משתמשים.
בנוסף, מחקר שהתפרסם לפני מספר שנים, הראה כי בעסקים המציעים שירותים מותאמי לינקדאין, מעל ל-80% מהלידים, הגיעו מפלטפורמה זו.
להגיע לאנשים שנכונים לכם
להגיע לאנשים שנכונים לכם
בין אם אתם מגיעים מעולמות ההייטק, הנדל"ן, הפרסום או כל שירות אחר לעסקים, לינקדאין יכולה ליצור עבורכם תשתית קשרים וחשיפה, שתוביל לזרם יציב וקבוע של לקוחות.
כאשר נרכשה הרשת החברתית-עסקית ע"י מיקרוסופט בשנת 2017, עברה הרשת מתיחת פנים, ככה שהפרסום בה – אורגני וממומן – הפכו קלים בהרבה לתפעול, ניטור ועבודה אסטרטגית נכונה.
כך החלה להציע הפלטפורמה אפשרויות פרסום מגוונות, דוגמת – קידום פוסטים, מודעות לידים, קמפיין וידיאו, שימוש בפרסום לרשימות קהלים ואף רימרקטינג לקהל שכבר נחשף אליכם בעבר.
תכינו לי בחינם
תכנית פרסום דיגיטלית בשווי 1,000 ₪
תאם בחינם שיחת ייעוץ אסטרטגי שתגדיל את כמות הלידים והמכירות שלך.
זהו צעד קטן לך, צעד ענק לעסק שלך.
איך לנווט בחלל האינסופי הזה?
סוקרים את השטח
מכיוון שמשתמשי לינקדאין מעדכנים את המידע אודות פועלם העסקי באופן שוטף, תהליך הפילוח והאיתור של קהל היעד שלכם - הופך מדויק הרבה יותר. אפשר לדאוג שהמידע על השירות או המוצר החדש שלכם יגיע למשפיענים, למקבלי ההחלטות, ולאנשי המקצוע שממש עכשיו מחפשים אחר הזדמנויות חדשות.
בין אנשים לממשקים
באמצעות אסטרטגיית פרסום מותאמת אישית, נוכל לבחור בין קמפיין שיעורר מודעות למותג, למוצר או לשירות שלכם, לבין קמפיין שיוביל את לקוחותיכם הפוטנציאליים אליכם לאתר, לטלפון או לטופס השראת פרטים כי מה שהצעתם ממש מעניין אותם בדיוק ברגע הזה. האסטרטגיה שניצור בעבורכם תכלול גם שילוב של סוגי מודעות, כדי להגיע לניצול תקציב אופטימלי, תוך חשיפה מקסימלית לקהל היעד שלכם.
לא עוברים לטייס אוטומטי
הקמפיין באוויר? נהדר. עכשיו מתחילה עבודת השטח האמיתית. באמצעות דו"חות ברורים ונגישים, תוכלו להיות "עם היד על הדופק" של הקמפיין בכל רגע נתון. תוכלו לדעת מה עשה התקציב שלכם בכל יום, לדעת כמה אנשים חדשים הכרתם, וכמה עשו את האקסטרה-צעד כדי להכיר אתכם טוב יותר, אצלכם באתר, בטלפון או בדף הנחיתה הייעודי.
מה עושים עם המידע הזה? אל דאגה, בשביל זה אנחנו כאן! המידע הזה משמש לעדכון אין-סופי של הפרסום שלכם, ככה שהתקציב שלכם יעשה את הכי טוב שהוא יכול בתוך המסגרת שלו, ויביא לכם את מקסימום הלקוחות האפשריים עד לאן שתרצו שיגיעו.
לסיכום, תתכוננו להתחבר פנימה (שזה משחק מילים על לינקדאין, כלומר).
המלצות מכדור הארץ
״בתור אחד שמתעסק המון בשיווק וקידום של העסק שלו, הייתי ממליץ לכם לקחת את ווביק בתור שותפים להצלחה שלכם ולראות את התוצאות בעצמכם.״
אסי גורן בעלים ומנכ"ל דומינטור