פרסום עם כוכבים שמייצר
חשיפה מטאורית
למותג שלך
כוכבי אינסטגרם, יוצרי תוכן, בלוגרים וסלבס שפעילים ברשתות החברתיות, הופכים להיות השגרירים הכי טובים של המותג שלך ויוצרים לך באזז!
כוכבי אינסטגרם, יוצרי תוכן, בלוגרים וסלבס שפעילים ברשתות החברתיות, הופכים להיות השגרירים הכי טובים של המותג שלך ויוצרים לך באזז!
כולם עוקבים עכשיו...
שמח זה מה שבטוח!
מכירים אותם? אלה שגם אתם (אולי) עוקבים אחריהם, שכל פוסט שלהם ברשתות החברתיות זוכה לכמויות מטורפות של חשיפה, תגובות ולייקים, שכל מוצר או חוויה שהם מספרים אודותיה – מיד בא לכם לרכוש גם, או לקחת בה חלק.
פעם, אלה היו שחקני הקולנוע או כוכבי הטלוויזיה. כיום, אלו יכולים להיות כל אחד ואחת, שמחזיקים איזה X-פקטור, ופרופיל פעיל ברשתות החברתיות, שממגנט אליו את הקהל הנכון ביותר.
Follow (er) the Money
Follow (er) the Money
מגזין פורבס הראה כי בין 2019 ל-2020, צמח שוק הפרסום באמצעות משפיענים ממיליארד דולר לארבעה מיליארד, כשמגמת העלייה עדיין צפויה להמשיך איתנו בשנים הקרובות. מה שאומר שהמתחרים שלכם כבר הבינו את זה ששיווק באמצעות משפיענים, הוא המקום להיות בו כדי לספר לעולם על המוצר או השירות החדש שלהם.
אבל בואו נדבר עליכם – בעבר, כדי לשווק את המוצר שלכם, או השירות שאתם מעוניינים להציע לעולם – יכולתם לשכור משרד יח"צ, שהיה משכנע את גופי התקשורת לספר עליו הלאה, לצרכנים הפוטנציאלים. עבור חלק מהקוראים והצופים, מה שאתם מציעים – ממש לא היה רלוונטי, ככה שחלק מהכספים שהוצאתם – איך ננסח את זה בעדינות – היו לריק.
משמע, כדי לשווק נכון את המותג שלכם, באופן בו הכסף שתוציאו על שיווק, יביא לחשיפה של המוצר או השירות בדיוק לקהל הרלוונטי, תצטרכו עבודת דיוק מסרים ושימוש נכון במדיומים העומדים לרשותנו כיום.
מגזין פורבס הראה כי בין 2019 ל-2020, צמח שוק הפרסום באמצעות משפיענים ממיליארד דולר לארבעה מיליארד, כשמגמת העלייה עדיין צפויה להמשיך איתנו בשנים הקרובות. מה שאומר שהמתחרים שלכם כבר הבינו את זה ששיווק באמצעות משפיענים, הוא המקום להיות בו כדי לספר לעולם על המוצר או השירות החדש שלהם.
אבל בואו נדבר עליכם – בעבר, כדי לשווק את המוצר שלכם, או השירות שאתם מעוניינים להציע לעולם – יכולתם לשכור משרד יח"צ, שהיה משכנע את גופי התקשורת לספר עליו הלאה, לצרכנים הפוטנציאלים. עבור חלק מהקוראים והצופים, מה שאתם מציעים – ממש לא היה רלוונטי, ככה שחלק מהכספים שהוצאתם – איך ננסח את זה בעדינות – היו לריק.
משמע, כדי לשווק נכון את המותג שלכם, באופן בו הכסף שתוציאו על שיווק, יביא לחשיפה של המוצר או השירות בדיוק לקהל הרלוונטי, תצטרכו עבודת דיוק מסרים ושימוש נכון במדיומים העומדים לרשותנו כיום.
תכינו לי בחינם
תכנית פרסום דיגיטלית בשווי 1,000 ₪
תאם בחינם שיחת ייעוץ אסטרטגי שתגדיל את כמות הלידים והמכירות שלך.
זהו צעד קטן לך, צעד ענק לעסק שלך.
משרטטים לכם מפת כוכבים
מחקר והיכרות
מגדילים את החשיפה החודשית
כוכבים וכוכבי-על
רואים אתכם היטב
משפיעני הרשת ידועים גם ביצירת ויזואליה משובחת. כשאתם עובדים עם המשפיענים הנכונים, נחסכות מכם הוצאות ימי הצילום, מסטיילינג ועד תאורה, כשאת הכסף תוכלו להשקיע ביצירת עוד חשיפה מטאורית למותג שלכם.
אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם חברת מובילי הדעה Welead, המובילה בתחום.
להיות עם היד על הדופק
לסיכום, יש חלל מלא כוכבים. תנו לנו לגבש את התוכנית, שתביא אתכם לאלה שנכונים לכם.
תמונה אחת שווה 1,000 לייקים
הרבה יותר חשיפה למותג שלכם,
הרבה יותר מעורבות ברשתות חברתיות
דוגמאות מתוך עבודות פרסום עם כוכבים
המלצות מכדור הארץ
״בתור אחד שמתעסק המון בשיווק וקידום של העסק שלו, הייתי ממליץ לכם לקחת את ווביק בתור שותפים להצלחה שלכם ולראות את התוצאות בעצמכם.״
אסי גורן בעלים ומנכ"ל דומינטור